«بخش ویژه» جشنواره پژواک به شهدای امنیت و حوادث تروریستی اخیر اختصاص یافته است

«بخش ویژه» جشنواره پژواک به شهدای امنیت و حوادث تروریستی اخیر اختصاص یافته است

«بخش ویژه» جشنواره پژواک به شهدای امنیت و حوادث تروریستی اخیر اختصاص یافته است

به گزارش ستاد اطلاع رسانی دومین جشنواره رادیویی پژواک: بروزرسانی دانش مستندسازان، گسترش و جذب مخاطبان مستندهای رادیویی و افزایش جذابیت های ساختار مستند از جمله اهداف جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک است. جشنواره ها محلی برای تعامل بیشتر با برنامه سازان دیگر شبکه ها، گروه های برنامه ساز، پیشکسوتان و استادان رادیو است.

 

«بخش ویژه»

 

مستندسازان می توانند در بخش های مختلف آثارشان را تا 10 بهمن ماه در سایت جشنواره رادیویی پژواک بارگزاری کنند. یکی از این بخش ها با عنوان «بخش ویژه» نامگذاری شده است.

 

شهدای امنیت

 

در«بخش ویژه» آثار تولید شده بدون در نظر گرفتن ساختار با دو موضوع شهدای امنیت و حوادث تروریستی داوری خواهند شدبرنامه سازانی که قصد ارسال آثار با موضوع «شهدای امنیت» را دارند می توانند آثارشان را تا 30 دقیقه در سایت جشنواره بارگزاری کنند.

 

حوادث تروریستی

 

یکی دیگر از بخش های ویژه که به موضوع «حوادث تروریستی» اختصاص یافته است، برنامه سازان می توانند تا 30 دقیقه مستندی از حادثه تروریستی شاهچراغ یا ایذه و... باشد.را در سایت جشنواره بارگزاری کنند.

 

انتقال تجربه ها و تعامل های سازنده و کارگاه های آموزشی و البته ایجاد حس رقابت مثبت، به هدف اصلی که همان ارتقاء کیفی برنامه هاست، کمک شایانی می کند. علاقه مندان به شرکت در دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک در بخش های اصلی با محورهای موضوعی، بخش ساختاری، بخش برنامه های مستمر، بخش مردمی، بخش مستندنگاری و بخش ویژه می توانند تا 10 بهمن 1401 آثارشان را در سایت جشنواره به آدرس www.pejvak.irib.ir بارگزاری کنند.

 

گفتنی است؛ دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک از 19 تا 22 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

 

پایان پیام/