شرایط ارسال آثار به«بخش برنامه های مستمر» جشنواره پژواک

شرایط ارسال آثار به«بخش برنامه های مستمر» جشنواره پژواک

شرایط ارسال آثار به«بخش برنامه های مستمر» جشنواره پژواک

به گزارش ستاد اطلاع رسانی دومین جشنواره رادیویی پژواک: جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک دومین دوره خودش را با شعار«صدای واقعیت، پژواک حقیقت» از 19 تا 22 اردیبهشت در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می‌کند. به گفته مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مستند یکی از اقبالهای هنری امروز جمهوری اسلامی است، الحمدالله مستندهای خوبی ساخته می شود، اساسا مستند چیز با ارزشی است و الحمدالله جهت، جهت انقلابی و دینی و ارزشی است؛ امروز دشمنان این ملت و دشمنان این انقلاب و دشمنان این نهضت عظیم مردمی به سراغ تحریف و دروغ و تغییر واقعیات در ذهنها و اینها رفته اند؛ چیزی که می تواند ذهنها را روشن کند، همین مستندهای شما است.

 

علاقه مندان به شرکت در دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک در بخش های اصلی با محورهای موضوعی، بخش ساختاری، بخش برنامه های مستمر، بخش مردمی، بخش مستندنگاری و بخش ویژه می توانند تا دهم بهمن 1401 آثارشان را در سایت جشنواره به آدرس www.pejvak.irib.ir بارگزاری کنند.

 

بخش برنامه های مستمر از جمله بخش هایی که دست برنامه سازان برای ارسال آثار بازتر است، در این بخش آثار تولید و پخش شده شبکه های رادیویی در طول یکسال گذشته مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت. تاریخ خلق آثار باید بعد از یکم بهمن ماه 1400 باشد. ارسال و ثبت آثاری که در جشنواره های قبلی معاونت صدا شرکت کرده اند، در سامانه جشنواره مجاز نیست و در صورت ارسال از جشنواره حذف خواهند شد.

 

«بخش برنامه های مستمر»

 

در «بخش برنامه های مستمر» برنامه سازان می توانند آثارشان را که در طول یکسال گذشته تولید و پخش شده ارسال کنند تا مورد ارزیابی قرار گیرد. این مستند ها شامل مستندهای نیمه بلند، مستند بلند و مجموعه مستند است.

 

مستندهای نیمه بلند

 

یکی از بخش های جشنواره که به بخش برنامه های مستمر نامگذاری شده است، شامل سه بخش می شود؛ «مستندهای نیمه بلند»، از جمله بخش‌های برنامه‌های مستمر که در این بخش، برنامه‌سازان می‌توانند آثارشان را حداکثر تا 25 دقیقه در سایت جشنواره بارگزاری کنند.

 

مستند بلند

 

در این بخش آثار تولید و پخش شده در طول یکسال گذشته می‌تواند شامل مستند بلند باشد که تا 45 دقیقه امکان بارگزاری آثار وجود دارد.

 

مجموعه مستند

 

«مجموعه مستند» از دیگر بخش‌های برنامه‌های مستمر در جشنواره پژواک است که تا 30 دقیقه امکان ارسال آثار تعیین شده است.

 

دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک از 19 تا 22 اردیبهشت در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار خواهد شد.

 

پایان پیام/