مهدوی: برنامه‌های آموزشی به موازات برگزاری جشنواره پژواک، برگزار و اجرا می‌شود

مهدوی: برنامه‌های آموزشی به موازات برگزاری جشنواره پژواک، برگزار و اجرا می‌شود

مهدوی: برنامه‌های آموزشی به موازات برگزاری جشنواره پژواک، برگزار و اجرا می‌شود

دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای حوزه مستند، اردیبهشت 1402 برگزار می‌شود.

 

در همین رابطه «احمد مهدوی» رئیس کمیته آموزش جشنواره رادیویی  پژواک از تدارک و اجرای برنامه‌های آموزشی به موازات برگزاری جشنواره پژواک خبر داد و گفت: آموزش، زمینه‌ساز ارتقای برنامه‌سازی است.

 

کلاس‌های آموزشی مستند با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود

 

وی  در گفتگو با ستاد اطلاع‌رسانی دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک با اشاره به اهمیت و راهبرد آموزش گفت: جشنواره فرصتی است که فعالیت‌های آموزشی را تعمیم دهیم و بر همین اساس، اقدامات حین و بعد و پس از جشنواره را داریم و قرار است کلاس‌های آموزشی مستند را با اساتید برجسته برگزارکنیم تا با ارائه آخرین مطالب و همچنین تجارب ارزشمند اساتید و پیشکستوتان این عرصه، برنامه‌سازان بتوانند با سطح کیفی بالاتری نسبت به برنامه سازی اقدام کنند.

 

بعد از پایان جشنواره هم، کلاس‌های آموزشی برگزار می‌شوند

 

مهدوی با اشاره به حمایت‌های موثر سازمان صداوسیما و معاونت صدا در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی گفت: با توجه به اهمیت برگزاری جشنواره پژواک، برنامه‌ریزی‌های موثری صورت گرفته تا کلاس‌های آموزشی در سه مقطع زمانی قبل، حین و پس از برگزاری ادامه یابد، به نحوی که تا بهمن ماه کلاس‌ها دایر می‌شود و در آستانه آغاز به کار جشنواره پژواک تا خاتمه آن کلاس‌های حین برگزاری جشنوار و بعد از پایان جشنواره هم، کلاس‌های بعدی برگزار می‌شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: افراد متعددی برای تدریس و در موضوعات مختلف و گوناگون تهیه شده تا از تمام ظرفیت‌های موجود برای افزایش بهره‌وری استفاده کنیم.

 

فضای کلاس‌های آموزشی بسیار پرنشاط، گرم و صمیمی است

 

وی در خصوص فضای حاکم بر کلاس‌های آموزشی نیز گفت: فضای کلاس‌های آموزشی بسیار پرنشاط، گرم و صمیمی است و به خاطر همین موضوع، بسیار از مدیران هم برای شرکت در این دوره‌ها اعلام آماد کرده‌اند.

 

پایان پیام/